Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2015. június 15., hétfő

Amikor a fiúk papás-mamást játszanak

Múltkor Dovi azt játszotta, hogy anyuka, és a gyerekei kibújtak a pocakjából. Kisautók formájában.

Van neki egy játék babakocsija. Abban is autók utaznak általában.

Ma este játékból ő volt a Mama, a Papa Papa maradt, én lettem Eli, és Eli Dovi. Ő befeküdt középre, először engem szoptatott meg és altatott el, aztán jött Eli, aki ugye Dovi volt éppen. Amikor fel akartam kelni, hogy segítsek a mellre helyezésben, helyretett, hogy én most épp alszom, ugyebár. Amikor Eli, aki ugye nem sokat ért az egész szerepjátékosdiból rámászott, engem utánozva ("mi vagyok én, málhás csacsi?!") azt kiabálta, hogy mi vagyok én, náthás csacsi?!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése