Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. augusztus 1., szombat

Még

11
nap

És csak egy szombat!!! :)

Ma reggel arra ébredtem, hogy azt álmodtam, hogy a diplomavédésemen vagyok, de nem festettem semmit. Győri Pista épp valamelyik tavalyi képemet applikálta a falra valami szörnyű helyre. Jó volt felébredni...
Aztán arra mentem ki, hogy a fönti cucc van kitéve a szobában. :) Aztán délután a lányok elvittek piknikezni egy parkba (csak mi hárman), aztán hávdálá után volt torta gyertyákkal, meg kaptam két szép füzetet, meg képeslapot. Meg még ketten (Dahlia és Preston) mondták, hogy szeretnének elvinni vacsorázni valamikor a héten. :) Szóval jó napom volt, bár most gondolni sem tudok evésre, mert még mindig görcsöl a hasam attól a sok kajától, amit a nap folyamán megettem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése