Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. október 15., csütörtök

Hádásot - hírek

(műtermi jelenet:)
1. Ma végre felkentem az emulziót a próbavásznaimra. Ettől fényérzékenyek lesznek (legalábbis nagyon remélem), és lehet rájuk fotót nagyítani. Elég érdekes tapasztalat volt a tök sötétben vízfürdőztetni a trutyit, majd három rétegben felkenni egyenletesen a vászonra. Legközelebb kell bevinnem zenét, mert nagyon a harmadik réteg száradásakor már nem jutott eszembe több dal, amit énekeljek. Hétfőn nagyítok, majd beszámolok az eredményről. Az egész cucc miatt meg majdnem elkéstem művpszichóról, kirohantam a lelkem, de beértem! :)
2. Az Izraelben készült képeim útban vannak hazafelé, de elakadtak a vámon. :( Azt akarják, hogy én fizessem ki a vámot meg az áfát a saját képeimre, mindez azért, mert Yonit drága és Mike drága valamilyen megfontolásból ráírták, hogy 350 dollárt ér a cucc. Azért még próbálkozunk, mert elég drága lenne.
3. Jelentkeztem madrichának taglit programra (csoportvezetőnek Izraelbe), tegnap volt a képzés, majd szólnak, hogy mehetek-e. Viszont a képzés miatt nem tudtam zenekarba menni, ez pedig nagy szomorúsággal töltött el. És minden héten várom is, hogy menjek. Ez Nózi valamelyik fura csoporttársa szerint már függőség...
4. Már nagyon vártam ezt a hétvégét, hogy végre lesz egy kis szabadidőm, de persze nem lesz, csak rohanás. Majd legközelebb...

3 megjegyzés:

  1. Hú, na végre jó sok infó Eszterkéről... Amúgy bennem is most tört ki a Freiburg-vágy... szerintem kell egy-két hónap ahhoz,hogy az ember felfogja, hogy valami tényleg-tényleg elmúlt... De hát még ki tudja, mi lesz, Te remélem mész madrichának, én meg nyáron látogatóba Freiburgba. Meglássuk.

    Azt nem értem, hogy most vászonra hívsz elő fotót? És akkor olyan mintha festmény lenne? Vagy még festesz is köré, az poén lenne!!

    Nemsokára találkozunk!

    VálaszTörlés
  2. :)
    Úgy lesznek a képek (legalábbis az a terv), hogy a vászon csak egy részén lesz fotó, valamilyen formában, de az a része ugye nem olyan lesz, mint egy festmény, mert ahhoz túl pontos lesz. Viszont aztán tényleg belefestek. :) Nem köré, hanem rá, így több rétege lesz a képnek, úgy valahogy, ahogy az eddigi fotóimon volt, csak most nagyobb, jobb, szebb. :D

    VálaszTörlés
  3. DE lehetne köré is festeni. Például valakinek a fotóját odatenni, aztán mellé festeni őt, fiatalabban vagy idősen vagy morcosan vagy vidáman.... Jó ez ilyen nyálas szarnak hangzik, és Te nem nem is ilyeneket festesz, tudom... :)

    VálaszTörlés