Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. június 21., hétfő

Esztergom, Nórigom

Voltunk Nórival Esztergomban 4 napig. Tulajdonképpen Búbánatvölgyben volt a szállás, ez 5 km Esztergomtól. Hétfőn indultunk, rögtön Nóri anatómia vizsgája után. Amint odaértünk, szembesültünk vele, hogy nem, hogy nem vagyunk egyedül, de egy óriási gyerekcsapattal kell osztoznunk a panzión. Másnap, amikor a reggelinél próbáltunk valami ehetőt kihalászni az én kóser, és Nóri szuperegészséges gyomra számára, azt is megtudtuk, hogy nagyszerű társaságunk a Lauderből érkezett.
Kedden, mivel Nózi még nagyon fáradt volt a sok tanulás meg a vizsga miatt, végig a szálláson voltunk, pingpongoztunk, filmet néztünk, pihentünk, szidtuk a mai fiatalság ott megjelent képviselőit.
Szerdán be akartunk menni Esztergomba, de végig esett az eső, úgyhogy megintcsak filmeztünk... Meg kihasználtuk az ajnlatban szereplő egy órás ingyenmasszázsunkat. :)És vártuk, hogy a gyerekek elhúzzanak végre... Ezt délután meg is tették szerencsére.
Aztán késő délutánra elállt végre az eső, úgyhogy úgy döntöttünk, bebiciklizünk Esztergomba, hogy legalább csináljunk valamit. Elő is kerültek a biciklik a panzió raktárából, csak hát a gumijuk volt enyhén lapos, és érdekes módon ezen a múlt ezredből előkerült pumpa sem tudott segíteni. Végül busszal mentünk, de persze már semmi nem volt nyitva, úgyhogy megnéztük a Dunát, megetettük magunkat az ottani szúnyogokkal is, vártunk sokat a buszra, és hazamentünk. Este találkoztunk egy francia fiúval (Igi), aki biciklivel járja be Európát. Majdnem két hónapja úton van, el is mesélte, hogy merre járt már, és mik a tervei. Nagyon büszke volt rá, hogy mennyi embert ismer meg a különböző helyeken, de valahogy szinte végig ő beszélt.
Másnapra sikerült a hatalmas laposgumi-problémát megoldani, úgyhogy felülhettünk két csodálatos és nagyon kényelmetlen fiúbiciklire. Még egy lakatot is kicsikartunk a panziósokból. :) Végül egy gyönyörűszép bicikliúton jutottunk el Esztergomig, ahonnan átmentünk Párkányba, amiről megállapítottuk, hogy elég kicsi. Aztán vissza Esztergomba, vettünk ajándékot Maminak, fülbevalót Nórinak, nyakláncot nekem. :) Két apáca valamiért mindenáron tőlünk akarta megtudni, hogy merre van valami kegytárgybolt, és mikor mondtuk, hogy nem tudjuk, még tovább társalogtak velünk, de a tanácsunkat (hogy kérdezzék meg az árusokat) nem fogadták meg. Elég hamar visszaértünk a szállásra, úgyhogy rávettük magunkat, hogy szaunázzunk (csak mi ketten voltunk). Közben azzal vigasztaltuk magunkat úgy kétpercenként, hogy ez mennyire egészséges... És a nap méltó befejezéseként kiderült, hogy Nóri anatómiája ötös lett.
Itt örül:

1. Jajjj, nagyon tetszik!! :)
    Mondjuk én imádok szaunázni, ebből is látszik, hogy már az öregség jelei mutatkoznak rajtam.
    A francia fiús rész is nagyon tetszett...
    Meg az egész :) :)olyan jellemző ;)

2. Nem is így örültem, csak Eszter mondta, hogy örüljek, hogy lefényképezhessen....Rajtam nem látszik ennyire ha örülök :D:D