Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2010. július 25., vasárnap

Ciki történetek - 1. rész

Ma voltunk moziban. De nem akármilyen moziban, hanem az Aréna pláza puccos VIP mozijában. Úgy kerültünk oda, hogy Pisti dolgozójában volt néhány maradék jegy, amit nem osztogattak el ajándékba a partnereknek, és abból kaptak a munkatársak.
Szóval egy teremben kb 25-en férnek el, állítható támlájú és lábtartójú hatalmas bőrfotelek vannak és ingyenkaja. Persze kértünk is inni, meg minden. Ez oda vezetett, hogy a film háromnegyedénél, a legizgalmasabb résznél természetesen kezdtem úgy érezni, hogy túl sokat ittam... Egy darabig bírtam, de amikor egy köpcös pasi átcsörtetett oda-vissza a vászon előtt, úgy döntöttem, ezt nekem is szabad. Viszont voltam olyan figyelmes, hogy a másik irányba indultam el, hogy legalább a vászon előtt ne kelljen elmennem. Két ember előtt elbukdácsoltam, majd indultam volna lefelé, de a sor végén fal volt, és nem lépcső... Úgyhogy vissza a két ember előtt, aztán a helyünk előtt, a másik oldalon két ember előtt, lépcsőn le, vászon előtt el, ajtón ki, és próbáltam nem nagyon hangosan röhögni magamon... Visszafelé már csak két ember lábát taszigáltam arrébb, hogy bemehessek. :)

1 megjegyzés:

  1. Ennél cikibb csak az volt, amikor egyszer a második sor közepéről távoztunk a színházi előadásról, mert úgy döntöttünk, hogy a darab túl színvonaltalan (=fingós-böfögős poénok), és hazamegyünk. Az előtérben még rámszólt a jegyszedő, hogy ne kopogjak a cipőmmel...

    VálaszTörlés