Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2011. július 22., péntek

Mostmáraztántényleg ELÉG VOLT!

A körömbenövésből. Komolyan, már mindent megpróbáltam. Miután végigjártam (nem is egyszer) az összes sztk-s sebészt, az egyik elküldött gyógypedikűröshöz. Ő meg is csinálta valahogy, de aztán egy idő után nem javult sehogy. Elküldött egy magánsebészhez, aki kétszer vágta ki. Semmi eredmény. Jó, akkor még a pedikűrös próbálkozott vele, lassan rendbe is jött, de már olyan taktikákat vetettem be, mint a fülgyertyázás. Igen, a lábujjamon. Amúgy hatott is, azóta a pedikűrös felvette az eszköztárába, sok reménytelen eseten segített is. Csak éppen nekem ahogy meggyógyult a cucc, rögtön be is gyulladt a köröm másik oldalán. Ezt már legalább a cipő is dörzsöli, mert kívül van. Hetente járok a pedikűröshöz, már kezdett jó lenni, de most a hideg és a cipőhordás miatt megint bedurrant. A legjobb, hogy most három hétig nem tudok menni, mert szabadságon van Spanyolországban. Ja, és hazaérve fel akartam tenni a lábam, hogy kicsit pihenjen, erre úgy belerúgtam a székbe, hogy ömlött a vér a lábujjamból. Segítsen valaki! :'(

2 megjegyzés:

  1. Ez hajlam kérdése. Valakinek vagy úgy nő a körme, vagy nem. A pedikűrös állítólag tud ezen változtatni a gyulladás meggyógyításától kezdve kb másfél éven belül... De én akarok menni Izraelbe, nem engem kell meggyőzni és főleg nem ilyen módszerekkel!

    VálaszTörlés
  2. Hát az igaz, sosem értettem őket. Amúgy az az elméletem, hogy azok a vallásos lányok, akik minden nap egyforma fekete-fehérben járnak csak a cipőjükön tudják kiélni a kreativitásukat és megmutatni az egyéniségüket. Ezért ennek a lehető legnagyobb felületet biztosítják. :)

    VálaszTörlés