Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2011. október 24., hétfő

A mai program

Lábnyújtóztatás gyakorlása, úgy hogy egyszer majdnem kijön a bordáim alatt, egyszer meg a gyomromat masszírozza. Azt hiszem, meg is tudtam fogni a sarkát.

Ezen kívül vettem két kismamapólót leárazva, darabját 700 Ft-ért. Az egyik kicsit nagy, úgyhogy kell rajta javítani, de így is megérte. :)

Reggel pedig a villamoson egy jó élményem volt. Nagyon nagy tömeg volt, a csuklós résznél álltam. Az egyik megállónál leszálltak azok az iskolás kisfiúk, akik addig ültek, de nem fértem hozzá az üléshez, amíg ők le nem szálltak. Az egyikük helyére rögtön leült valaki, a másiknál egy lány állt. Aztán egy nő oda akart ülni, erre a lány: "a kismama nem akar leülni?". Hát ezen először is meglepődtem, másodszor is jól esett. Harmadszor meg még senki nem hívott kismamának (főleg ismeretlenül). Ez kicsit olyan, mint mikor összeházasodtunk, lassan kezdtem megszokni, hogy Pistit "férjemnek" kell nevezni, de az sokkolt, hogy ettől én rögtön feleség lettem... 

2 megjegyzés:

  1. Majd a kovetkezo kornel fogsz nagyon meglepodni, mikor hirtelen 'Varga anyuka' leszel...

    VálaszTörlés
  2. :)

    Judit, kicsit olyan, mint egy zsák, de rávarrtam egy csipkeszalagot, amivel mell alatt meg lehet kötni, így teljesen jó lett.

    VálaszTörlés