Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2013. február 9., szombat

Másik kalandja kúp ügyben

Másikat elküldtem megkértem szépen, hogy menjen el a DM-be, és vegyen Viburcolt, mert fogzás van (egyszerre legalább kettő, de inkább négy). Hívott, hogy nem látja. Mondom, ott szokott lenni a vitrinben, kérdezzen meg valakit. Miután nem találta, kérdezett is.
Azt mondja a hölgyike: Nincs. De egyébként mi az?
Másik: Egy homeopátiás kúp.
Hölgyike: Nem VibRUcol? Mert az szokott lenni.
Másik: Legyen VibRUcol...
Hölgyike: Itt szokott lenni, de nem látom. Csak ez a másik fajta van, ami három darabos, nem tizenkettő. Az jó lesz?
Másik: Nem, mert ez glicerinkúp.
Hölgyike: Miért, mi a különbség?
Másik: Hogy ez hashajtó, a másik meg lázcsillapító...

3 megjegyzés:

  1. Az azért lett volna nagyon jó, mert a fogzástól hasmenése is van Dovinak...

    Egyébként meg az jut még erről eszembe, amikor fordított helyzetben voltunk, én kerestem az égőket az Ikejában, Másik meg beszélt a telefonba, hogy de ott van, a jobbról a második polc tetején, én meg hiába mondtam neki, hogy ott nincs, csak a felirat, hogy ott kéne lennie. Végül két eladó kellett hozzá, hogy előkerítsék a lámpaosztály másik végéből...

    VálaszTörlés
  2. nagyon durva volt a bejegyzés, pedig csak azért jöttem, hogy boldog születésnapot kívánjak Dovinak, de azért megkaptam a mai humoradagomat. Egyébként Barna hazahozta volna és esetleg be is adja kérdezés nélkül a glicerinkúpot. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg, mint ha írtál volna róla, hogyan kapta Máté Marci pelenkáját :)

      Egyébként én meg pont azt szoktam kritikának kapni, hogy nem vagyok elég autonóm :)

      Törlés