Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2011. szeptember 4., vasárnap

Aggódik

Szóval az úgy van, hogy 13-án uh-ra megyünk. Ennek megfelelően ma tört ki rajtam az ultrahang előtti pánik, egészen pontosan az, hogy minden rendben lesz-e, nem tűnt-e el a gyerek, mozog-e még egyáltalán és ilyenek. Ezt tetézi, hogy múlt héten már elég sok mozgolódást éreztem, volt, hogy órákon át szinte folyamatosan, szombat óta viszont semmi. Vagy ha valami olyasmi is, azt nem tudom megállapítani teljes bizonyossággal, mert olyan gyengén és röviden érzem.
Persze elolvastam az okoskönyvben, hogy lehet, hogy simán csak befelé fordul és arrafelé nem érzem, ha rugdos, vagy éppen alszik (2 napja?), ilyesmi, de nem igazán nyugodtam meg. Még a pozitív gondolatok sulykolásával is megpróbálkoztam (minden a legnagyobb rendben van, minden a legnagyobb rendben van...), énekeltem is neki, de semmi.
Most nyugtassatok meg legyetek szívesek!

6 megjegyzés:

  1. Köszi! :) Most a Jóbarátok végére felébredt kicsit, úgyhogy megnyugodtam. Ugyanakkor tudatosult bennem, hogy mostantól egész életemben csak aggódni fogok érte, nincs olyan, hogy majd ha megszületik, vagy majd ha eléri azt a kort, hogy nem fenyegeti a bölcsőhalál vagy mi, mert mindig lesz valami. Na mindegy, jobb, ha korán megszokom, ez van.
    Amúgy ő is csak a baloldalon van. Milyen volt az uh?

    VálaszTörlés
  2. Ja, az aggódáshoz jobb hozzászokni, bár az is egy lehetőség, hogy megkeseríted a magad és a környezeted életét, beleértve aggódásod tárgyát is.

    VálaszTörlés
  3. Tegnap este meg ma reggel azért bejelentkezett szerencsére. :) Azóta meg szerintem alszik. :) Meg eddig a bal oldalamon volt, most reggelre meg átment jobbra, szóval lehet, hogy tényleg befelé vannak a lábai. Van még egy hete, hogy ezen változtasson, különben nem derül ki, hogy fiú vagy lány. Addig megpróbálok hatni rá valahogy. :)

    VálaszTörlés
  4. Nem tudom, hogy járt-e a kedves Mamóca vmi olyan helyen, ahol az alapszabály:
    Pont ma ne aggódj!!!

    Saját folyomány: Nem ismert, nem létező dolgokért nem kell aggódni. A létező dolgokért pláne nem kell. Akkor miért is?

    Egy "aggódó" Mami

    VálaszTörlés