Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. szeptember 15., szombat

Babanapló

Az úgy volt, hogy pénteken lecsúsztattam Dovit a csúszdán, és valahogy megállt alján, úgy, hogy a kezére támaszkodva ült. És volt előtte egy borzasztóan érdekes sárga falevél, amit muszáj volt megfognia. De annyira érdekes és szép volt, hogy két kéz kellett hozzá. Így esett, hogy Dovi először ült önállóan, megtámasztás nélkül.

Majd szombaton (mindig szombaton történnek az ilyenek), amikor el akarta érni valamelyik játékot, egyszer csak a sajátos kúszós, hasravágódós technikája helyett elkezdte rakosgatni a kezeit meg a lábait is négykézláb. Még nem valami gyors, látszik, hogy át kell gondolnia, hogy épp milyen mozdulat következik, de határozottan mászás.

Végül estefelé valahogy gyanút fogtam, és megvizsgáltam a felső állkapcsát is fog ügyben (sokkal könnyebb, mint alul vizsgálódni), és mit láttak szemeim? Egy majdnem kibújt fogacskát az átlátszó ínye alatt. Az lesz csak az igazi élvezet, ha nem csak az alsó fogaival fog harapni, hanem a kettővel össze...

(Egyébként azt figyeltem meg, hogy baloldalt szopizva inkább harap, jobboldalt inkább markol és karmol. Nem tudom, mi alapján osztotta be így, de egyik se jobb a másiknál, már tele vagyok véraláfutásokkal, plusz olyan erősen dagaszt, hogy kitolja a mellem a szájából, közben pedig szívja, ugye.)

Ja, és azt is mondta tegnap, hogy "nyanyanya". Ezt ma reggel megtoldotta egy "bleble"-vel és néhány "gagaga"-val és "jajaja"-val. Ez már akárhogy is nézzük, gügyögés.

7 megjegyzés:

  1. Ez tetszik, az üvöltős-anya-módszer! :)Eszter, kipróbálod?

    VálaszTörlés
  2. Eleinte nagyon meglepett a szoptatás közbeni harapás, és mindig felszisszentem. Erre Dovi megijedt, és elkezdett sírni. Aztán meg én nem mertem visszatenni a mellem a szájába, mert féltem, hogy reflexből ráharap. Jó móka volt. Most már kezdem felismerni, hogy mikor készül harapásra, és igyekszem hamarabb cselekedni.

    A kedvenc szavunk eddig a "bláb". Másik szerint tőlem tanulja a hadarást, és bal lábat akart mondani.

    VálaszTörlés
  3. Írásban kevésbé hadar az Eszter.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hogy lássátok, milyen önkritikus vagyok, nekem is ez jutott eszembe. Azért dolgozom az ügyön.

      Törlés
  4. Mert zavar valakit? Mindenkinek van olyanja, ami más, mint a többieké ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ő... Másik elég sokat szekál miatta. Engem a gyors beszédem éppen nem zavarna, csak az, amikor többszöri nekifutásra sem sikerül kimondanom egy hosszabb szót.

      Törlés
  5. Ezt ismerem, nekem is szokott ilyen lenni.

    Múltkor Zoli csinálta jól. Tóraolvasásnál háromszor ment neki egy hosszabb szónak, sikertelenül, aztán azt mondta, na, kezdjük előlről - és akkor sikerült. Lehet, hogy pont az segít, amikor kilépünk az erőlködésből.

    Ne hagyd magad szekálni. Vegye úgy, hogy ez a(z egyik) szexepiled.

    VálaszTörlés