Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. december 20., csütörtök

A mosipelus története

És ezt is megértük. Eszterke beszerzett néhány mosipelust. Sőt, a következő csomag is meg van rendelve.
Már szülés előtt is be-befurakodott az agyamba a gondolat, hogy ezt ki kéne próbálni, de aztán  mindig arra jutottam, hogy a fene fog még pelusokat is mosni. Aztán azóta is felmerült néha a dolog, de elvetettem. Azonban a múltkori betegség alatt az antibiotikumos hasmenéstől olyan piros lett Dovi popsija, hogy hozzáérni sem lehetett. És mivel azt olvastam, hogy a texilpelenkával ilyen nem fordul elő annyira, kínomban felnegyedeltem egyet és betettem az eldobhatóba, hogy ne azzal érintkezzen a bőre. Néhány nap alatt majdnem teljesen rendbe jött. Szóval meggyőzött, döntöttem. Akkor miért vártam mégis ennyi ideig a megrendeléssel? Hát azért, mert a régi tetrapelus-gumibugyi kombinációhoz képest most van kb százféle. All.In-One, zsebes, külső, belső, prefold, pop-in, snappy és hasonló szavak röpködtek a fejem fölött a témában. És egyik sem boltban kapható, csak netről, szóval még odamenni se lehet, hogy megnézzem a különbséget. Végül vettem egy próbacsomagot, amiben volt egy külső (arra való, hogy ne engedje át a nedvességet) és egy belső (ez meg felszívja) és egy kakifogó papír. A külső még rendben volt, de a belső ahelyett, hogy egy kis puha pelus lett volna, valami nagy és merev lepedő volt a közepén megvastagítva. Aztán kiderítettem, hogy ez a prefold (előre hajtott, ugye) nevű cucc. Hát nem ilyennek képzeltem. Elsőre inkább megnéztem néhány youtube videót, hogy hogy kel a hagyományosat hajtogatni, és azt próbáltam beletenni a külsőbe. Egész jó volt egyébként. Aztán a nap vége felé rávettem magam erre a prefoldra is, valahogy beletuszkoltam a külsőbe. Aztán este kimostam őket, és a nagy merev lepedő helyett kijött a gépből egy puha pelus, amit sokkal könnyebb volt hajtogatni. Hurrá! Aztán olvastam, hogy minél többször mossa az ember, annál jobban beszívja a nedvességet.
Egy nehézség van vele, hogy Dovi nem szeret lefektetve lenni a pelenkázón (meg máshol sem), úgyhogy elég nagy kihívás egy olyan pelust ráadni, ami ráadásul több részből áll. Végül kis erőszakoskodással (hozzá vagyunk szokva orrszívás és -csöppentés témában) és trükközéssel sikerült. Nem tudom, mi vezérelt, de felállítottam Dovit és nekitámasztottam a falnak, amíg igazgattam. És ott maradt! Megállt a fal mellett! És még élvezte is.

És hihetetlen, hogy ez a maci a fönti matricán mennyire közel van már az egyhez...

2 megjegyzés:

  1. Hát bizony... Nemsokára már egyedül fogja magát pelenkázni :)))

    VálaszTörlés
  2. Azt nagyon várom, mert így elég bonyolult, és akrobatikus mutatványokat igénylő.

    VálaszTörlés