Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2013. november 7., csütörtök

.

Tegnap elkapott az ellenőr. Nem mintha nem lett volna bérletem, de mióta megvan a kisgyerekes, most először nézték meg, hogy érvényes-e az igazolványom. Persze nem volt, de jogosult lennék rá, csak ugye nem intéztem el, mert elfelejtettem. De a nő nem akart elengedni, csak fogta az igazolványomat, semmi mást, én viszont siettem, és nem akartam két nap alatt meghosszabbíttatni, és bemutatni az Akácfa utcában, úgyhogy otthagytam mindkettőt. Azért az vicces volt.
Viszont itthon amikor előkerestük a papírt, kiderült, hogy valamiért csak november 10-ig kapok GYED-et, ami ugye a gyerek kétéves koráig járna. Úgyhogy ma reggel elzarándokoltunk az OEP-be (elköltöztek szerencsére, úgyhogy nem kellett a világvégére menni), és megkérdeztem, hogy mégis miért. A néni nagyon kedves volt (ott valahogy mindig kedvesek és türelmesek, és foglalkoznak az emberrel), de nem tudta. A gépben minden rendben volt a munkaviszonyommal, a biztosításban töltött időmmel, mégis az volt írva, hogy novemberig kapom a pénzt. Úgyhogy írtam egy reklamáló levelet, otthagytam nála, és hét napon belül felhív valaki, hogy megmondja, hogy mi van. Remélem, nem alvásidőben fog hívni, és meghallom majd. Most hét napig izgulhatok. És addig nem kaphatok új bérletigazolványt. Itt az idő, hogy elkezdjek vezetni...

Viszont ezt az ellenőrt az Ö-való küldte rám, különben csak akkor jövünk rá a galibára, amikor már nem kapom a pénzt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése