Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2013. november 18., hétfő

Terhestünet

Azzal kezdődött, hogy kivittem a szemetet, és ahogy leértem a járdára, a zacskó füle elszakadt, és minden a földön landolt. Kajlapisis macskaalom, koszos pelusok, kajamaradékok, és a használt zsepiken már fenn sem akadok. Sőt, azokkal fogtam meg a többit. A bölcsibe vezető utat túléltem, bár lehet, hogy az átok átszállt a körülöttem lévőkre, mert egy nő elesett mellettem, egy pasinak meg eldőlt a csomagja, és mindenféle fém alkatrészek gurultak szét belőle.Aztán mikor hazaértem vacsorakészítésnél Másik szólt, hogy hagymavágás után besózta a deszkát. Hát nem rátettem a zsömléket? Aztán mikor Dovi vizét ellenőriztem, kivertem a saját kezemből a hagymás kenyeret. Végül az előbb levertem a tálcát a fotel karfájáról, ami kb 2 napja nyugodtan pihent ott. Rajta volt a notebookom, és egy doboz gombostű. Most megpróbálok már semmihez sem nyúlni ma este.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése