Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. május 8., kedd

3 hónapos

Mindig elhatározom az ilyen kerek időpontoknál, hogy írok valami jó, frappáns összefoglalót, aztán a fele se jut eszembe annak, amit össze akarok foglalni.


Már ilyen nagy! Majdnem hat kiló, holnaptól csak hármas pelust hord, a 62-es ruhák még jók rá, de a rugdalózók lábrésze már elég szűkösen. Látom, ahogy 16 éves korában majd külön kell csináltatni a 45-ös cipőket neki.


Nő a foga, úgyhogy nyáladzik (Másik szerint veszettség ellen is be kellett volna oltani), és a szájába tömi az öklét. Egyelőre csak néha nyűgös vagy fáj neki.


Úgy tűnik, rájött, hogy ez az ő keze. Szereti bámulni. Néha fogni is sikerül neki, például az apja kezét.


Vagy a telefont:

Máskor meg repülő szuperhőst játszik. Így:



És így mosolyog:


Ezen kívül tud már nevetni is, nem csak mosolyog, hangok is jönnek ki a torkán. A megfordulást a múltkori véletlen óta nem produkálta, viszont a mászás kezd nagyon jól menni neki. Bár mondtam neki, hogy szerintem könnyebb lenne, ha legalább egy kicsit felemelné a fejét, esetleg a kezeit is bevonná a munkába, dehát hiába beszélek én... Múltkor feltettem a kanapéra, én meg vele szemben leültem a földre. Ha nem kapom el, simán az ölembe bukfencezik. Tegnap meg letettem aludni a mi ágyunkra, úgy, hogy még bőven hagytam helyet a széléig. Meg hát úgyis sírva ébred. Másik arra ment be, hogy szép csöndben nyöszörögve már majdnem a szélén volt. Mostantól fejjel befelé teszem le.
Tegnap este meg, mikor a kanapén ültünk, én hátradőlve, ő a hasamnak támasztva, egyszer csak felült. Nem kellett sokat húznia magát, de mégiscsak.
Egyébként nagyon kis édes, határozottan lehet vele kommunikálni, lehet tudni, hogy mit szeret, és mit nem, egyre jobban megismerjük egymást. Kész kis emberke.


Elkezdtünk tornázni is. Járunk minden héten, de ezen kívül itthon is kifejlesztettünk közös gyakorlatokat. Az a jó bennük, hogy muszáj mosolyogva csinálnom, különben sokkal hamarabb megunja. Ő rakta rám a plusz kilóimat (nem, még csak véletlenül sem az a sok süti meg csoki, amit terhesen megettem), igazán közreműködhetne az eltüntetésükben.

2 megjegyzés: