Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. május 21., hétfő

Térdkattogás, csípőultrahang

A gyerekorvos észrevette, hogy Dovinak kattog a térde. Ezt beírta a kötelező csípővizsgálatra szóló beutalóra. Onnan elküldtek csípőultrahangra is, a térdkattogás miatt. Igen, szerintem is marha logikus. Bár szerintük ez nem baj, azért menjünk. Illetve nem is biztos, hogy ezért küldtek el, csak sejtem, mert ahogy mondta a nő, hogy menjünk, nekem úgy tűnt, ezt mindenkinek kell. Később kiderült, hogy nem. Bár ott kezdhettem volna gyanakodni, amikor mondta, hogy a leleten van a telefonszám, ahol időpontot lehet kérni, itthon meg kiderült, hogy visszatelefonáltam oda, ahonnan eljöttünk. Nem baj. Felhívtam, de csak küldözgettek, meg kapcsolgattak ide-oda, semmi eredménnyel. Végül vissza kellett menni, és ott kérni időpontot az uh-ra, és vissza az ortopédiára. Még csak véletlenül sem egy napra természetesen.
Ma sikerült elmennünk végre, egész fájdalommentes volt. Az orvos megnézte Dovi mindkét csípőjét, mondta, hogy minden rendben. Mondom neki, azért küldtek ide, mert kattog a térde. Így. Meg is mutattam, azt hiszem, oda is tettem a kezét, hogy érezze. Majd megfogta a gyereket, megtekergette a lábát, és közölte, hogy a csípője rendben van. Még mielőtt kinyithattam volna a szám, hogy "és a térde?", már ki is viharzott a szobából, csak az asszisztense maradt. Azt hiszem, nem megyünk vissza holnap az ortopédiára.

Ezek után még szereztem kismamabérletet, ahol a nő a pénztárban azon volt fennakadva, hogy a tgyás papíromon nincs rajta a gyerek neve. Akkor ő honnan tudja, hogy nekem milyen jogcímen jár a kedvezmény? Kérdezem, nem mindegy, hogy hívják a gyereket? Az enyém lesz a bérlet, nem az övé. Dehát nekem mindegy, minden létező iratot odaadtam neki (lakcímkártya, tb kártya, az én jogosítványom (a személyimet itthon hagytam)), ezekből ő vagy 15 perc alatt összehozott egy bérletigazolványt, annak ellenére, hogy az oepes levél szerint, amit vittem igazolásnak, csak júni 25-ig jár nekem a tgyás. Szerencsére azt valahogy lekezelte, hogy utána gyedet kapok, arról meg majd hozok új papírt. Megígértem neki, hogy azon rajta lesz a gyerek neve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése