Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2013. január 16., szerda

A műtét

Megvolt, vége, kész, megyek haza. Hat pici követ szedtek ki belőlem. Már csak Mamit várom, hogy ideérjen értem, és közben zsömlét eszem! A fiúk saját bevallásuk szerint jól bírták, végül két éjszakát voltak kettesben. Én nem nagyon aludtam ma éjjel, egyrészt mert valahogy a kulcscsontomnál fájt, azt mondták valami gázok miatt, amik az altatástól vannak. Az volt a fura, hogy csak fekve fájt, ülve nem. Másrészt éjjel hoztak egy lányt vakbélgyulladással, őt hozták, vitték, vizsgálták, műtötték, aztán többször hányt, én meg tartottam neki a tálat és hívtam a nővért. Aztán kettő körül mindketten elaludtunk. Most még az lesz nehéz pár hétig, hogy Dovival megértessem, hogy nem tudom őt emelgetni. Meg a közlekedés is kérdés, a mostani babakocsink irányítása szerintem nem kisebb megterhelés, mint a gyerekcipelés.

3 megjegyzés:

  1. Nem tudtam, hogy most műtöttek, de örülök, hogy túl vagy rajta.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülök, de azért eléggé várom, hogy mondjuk két hét múlva legyen...

      Törlés
  2. Milyen most, hogy vagy Eszterke? Hasad fáj-e, moccanni tudsz-e, emelni képes vagy-e már? Pihenj sokat, gondolok rád, E

    VálaszTörlés