Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2013. január 4., péntek

Elképesztő

Ma a buszmegállóban vártunk a 103-asra, amikor bejött a fedett részre három ember, az egyik cigarettával a kezében. Én pedig megkértem, hogy menjen arrébb. Konkrétan azt mondtam neki "megtennéd, hogy kimész innen a cigarettával?" Be kell vallanom, egy kis ingerültség volt a hangomban, mert ezt úgy gondolom, nem csak kérésre kéne teljesíteni. Mindenesetre az ember fogta magát és egy szó nélkül kiment. Erre a másik ember, úgy 30 körüli azt mondja: "te meg megtennéd, hogy nem teszed a hátadra a gyereket, mint egy hátizsákot?" Ennél kb. köpni-nyelni nem tudtam, az első szó, ami reflexből kijött a számon, az volt, hogy b*meg. Aztán kérdeztem, hogy mégis mi köze mindehhez, és milyen jogon támad le így az utcán. Az ő részéről ilyenek hangzottak el, hogy "Ezért tart ott a világ, ahol tart", "ez olyan alapvető dolog, mint hogy nem hugyozunk a konnektorba, nem szarunk a csapba, nem teszünk gyereket a hátunkra", meg "hogy én jobban féltem a táskámban lévő cuccokat (mert az az oldalamon van, és fogom), mint a gyereket". Én hülye meg próbáltam neki válaszolni (mert annyira ideges lettem, hogy nem tudtam csöndben maradni), és olyanokat mondtam, hogy a 9 kilós gyereket nem tudom előre venni (ez ugyanis jó megoldás lett volna a fiatalember szemében), és hogy szorosan rám van kötve, minden mozdulatát érzem stb. Erre ő, hogy persze, hogy érzem, hogy valami mozog a hátamon, de a hátizsákot is megkéselik a buszon. Meg még ilyeneket. És hogy mi a jó megoldás. Én meg mondtam, hogy szerintem meg nem az a jó megoldás, nekünk így jó, és milyen jogon támad le az utcán. Aztán amikor jött a busz, arrébb ment és szép napot kívánt. Basszus.

4 megjegyzés:

  1. Nem semmi ez a történet. Nem is mesélted nekem. Nekem meg olyan érzésem van ezzel, hogy az emberek lépten-nyomon szeretnek belekötni a másikba. Mert ha mondjuk te babakocsival közlekednél, akkor meg abba kötnének bele, (miért éppen akkor és ott akarsz felszállni, helyet foglalni stb.) ez egy tipikus magyar szokás. :( Ahelyett, hogy az emberek egymást segítenék, inkább belekötnek, mert azt hiszik, hogy utána attól jobban érzik magukat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akartam mesélni, csak Dovi már nem bírta a telefonálást. Álmos volt, mint kiderült. :)

      Törlés
  2. Igen, próbáltam valami ilyesmit mondani neki. Egyébként tényleg van olyan, hogy annyira tömött egy busz, hogy félnék, hogy agyonnyomják, de akkor nem szállok fel. Egyébként babakocsival sem férnék fel és elölhordozva sem. Na mindegy. Azóta persze több remek válaszlehetőség jutott eszembe, ahogy ez már csak lenni szokott nálunk lépcsőházi filozófusoknál, de még mindig közepesre ítélem a teljesítményemet az eddigi borzalmasan nem eltalált hasonló helyzetbeli megnyilvánulásaimhoz képest.

    VálaszTörlés