Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2011. augusztus 15., hétfő

Kicsit a csomagolásról is

(Ez itt Eszterke kicsiben)

Az a furcsa, hogy sokan mesélik, hogy amikor terhesek voltak mennyire rosszul érezték magukat, és alig bírtak tükörbe nézni, meg hogy akkorák voltak, mint egy bálna.
Nem tudom, hogy leszek ezzel 4-5 hónap múlva, de most kifejezetten jól érzem magam. Élvezem, hogy már látszik a pocakom (bár nem mindenki számára egyértelmű még), és nem kell takargatnom. Mindig is utáltam, ha látszik a hasam, és ki nem állhattam, ha valaki nézte. Most viszont élvezem, hogy szabad nagynak lennie, hiszen van benne egy gyerek. :) Persze nyilván figyelek rá, hogy ne hízzak túl sokat, de ez ezen az érzésen nem változtat. Most az öltözködésnél inkább az a szempont, hogy minél jobban látszódjon., nem pedig a takargatás. :) Még a végén a terhesség fogja helyretenni az önértékelésemet. Tök jó!

2 megjegyzés:

  1. A buszon egyelőre vagy mindenki bunkó, vagy szimplán kövérnek néznek. :) De még ez sem zavar, mert tudom, hogy nem, hehe. :)
    Bár mire kezdődik a bölcsi, hátha.

    VálaszTörlés
  2. Teljesen rád lehet ismerni a gyerekkori képeid alapján. A helyátadás pedig kiszámíthatatlan: én a 6-os villamosra felszállva mentem szülni (ez volt a leggyorsabb) és még akkor is végig álltam. De ezt akkor is meg most is viccesnek tartottam. Kevésbé vicces azonban ha nem érzed jól magad.
    Kövérnek néznek? Ugyan már!!! Tényleg van mit javítani akkor az önértékeléseden!!!!!
    Örülök, hogy velem ellentétben Te élvezed a terhességet, azt hiszem a fő baj, hogy én türelmetlen vagyok és már a 8. hét óta túl hosszúnak érzem a terhességet. :D
    Öltözködés: nézz el a bboom oldalára, az üzletben egyébként folyamagtosan akciózzák az utolsó darabokat (500-600 ft-ért). http://www.bboom.hu/

    VálaszTörlés