Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2011. augusztus 21., vasárnap

Megint egy furcsa álom

A kórházban voltam, és épp szülni mentem. Valahogy a hasam nem volt sokkal nagyobb a mostaninál és fájásaim sem voltak, de az orvosok (vagy talán csak a szülésznő?) azt mondták, hogy most kell szülnöm. Aztán lefektettek egy ágyra, és elővettek valami kést. Kérdeztem, hogy az meg minek, én normálisan fogok szülni, nem császárral? Erre ők, hogy nem baj, ezt akkor is így kell csinálni. Vágtak egy kis sebet a hasamon, majd kihúzták a köldökzsinórt! Aztán közölték, hogy jó, most menjek sétálni vagy amit akarok, megvárjuk, míg beindul a szülés. El is indultam, hogy körülnézzek a kórházban. Elég érdekes dolgokat láttam, például koncerttermet. De fájásaim csak nem voltak. Aztán elkezdtem érezni valami pici dolgokat, és nem tudtam megállapítani, hogy most csak nagyon szeretném a szülést és beképzelem magamnak, vagy ez tényleg csak ennyire fáj. visszamentem az orvoshoz, hogy nézze meg, hogy mi újság, de épp mikor bementem volna valahogy bevillant, hogy milyen jó, hogy most ezt álmodom, legalább fogom tudni, hogy milyen a szülés. Erre felébredtem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése