Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. január 13., péntek

Akár szülhetnék is

Mert megvan a névengedély. Csak Másik a cenzúrázott változatát sem engedte kitenni, hátha valaki nagyon ügyes lesz, és a nagy fekete négyzet alatt is meglátja a titkot.
Egyébként mindegy is, fogalmam sincs, mikor szülök, mert ma a doki átírta a dátumot 13-ára. Ha ezt az egész elején teszi, nem lepődtem volna meg, mondtam én, hogy nem úgy van az, hogy azzal a tekerős micsodával az én 32-35 napos ciklusaimra ki lehet számolni bármit is. Az uh különben is mást mondott. Eleinte legalábbis. Aztán beérte a védőnő számítását és én is kezdtem örülni, hogy egy héttel előrébb vagyok. Erre ma a doki fogja magát, és áthúzza. Még azt is megkérdezte, hogy ki írta ide ezt a hülyeséget (a védőnő természetesen). (Még jó, hogy a TGYÁS kérelmet leadtam, ahhoz meg még a 6-át fénymásolták ki a kiskönyvemből.) Próbálom az idokep.hu-ról kihámozni, hogy jön-e addig egy valamirevaló front, de még annyira sem értek a meteorológiához, hogy az adatokból ezt megállapítsam.
Valahogy egyrészt csalódott vagyok, hogy még többet kell várnom, másrészt megnyugodtam, hogy még nem teljesen most van az az idő. Nem mintha az az egy hét annyit számítana.

2 megjegyzés:

  1. Huhh, ahányszor idejövök, mindig odavagyok, hogy nemsokára gyereketek lesz! nagyon-nagyon klassz!!!

    VálaszTörlés
  2. Másik szerint lejjebb van a hasam! Hurrá! :)

    VálaszTörlés