Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. január 18., szerda

Tanfolyam

Voltam hordozós tanfolyamon. Eleinte nem akartam ilyenre elmenni, gondoltam, meg lehet ezt tanulni a leírás alapján is. Meg mind olyan volt, hogy másfél óráig ecsetelték volna a hordozás előnyeit, aztán rádkötik a kendőt, és mehetsz. Meg a honlap alapján olyan mézes-mázosnak éreztem őket, tudjátok, amikor valaki állandóan a fellegekben jár és csak olyan iszonyú lágy hangon tud beszélni a gyerekéről akkor is, ha az éppen kékre festette a nappalit. Az előnyök ecsetelésére nem volt szükségem (a mézes-mázos hangnemre mégkevésbé), azt elolvastam a neten, hallottam a többiektől, józan paraszti ésszel kikövetkeztettem stb, viszont sokféle kötést szeretnék megtanulni, hogy minden szituációhoz tudjunk alkalmazkodni. És nem szeretnék egy rosszféle kötéssel ártani a kölyöknek, amikor annyit használhatok az egész hordozás-mókával. Ez a tanfolyam pont ilyesmi volt, Kevesen voltunk, a négyből hárman terhesek, és egy háromhetes kislány. Két kötést tanultunk, amik kifejezetten újszülötteknek valók, volt idő gyakorolni, kérdezni, beszélgetni. Kiderült, hogy ugyan nagyon jó kendőt vettünk, még meg kell puhítani valahogy, mert az új anyagot nagyon nehéz volt magamra kötni és egyenletesen elrendezni. Kértem is egy másikat a gyakorláshoz, itthon meg betettem a mosógépbe az enyémet.
Néha az az érzésem, hogy az emberek azért vesznek babakocsit, mert az kell. Mert a babához az való, és mindenkinek van. De ahogy látom az anyukákat, hogy mennyit szenvednek vele az utcán, a villamoson, a lépcsőn, nem értem, miért is jó ez. Egyedül abban a helyzetben látom előnyösebbnek a hordozónál, ha vásárolni megy az ember. Akkor berakhatom a cuccot a babakocsiba, és nem kell a gyerek mellett még a cuccot is hazacipelni. De egyébként kezdem azt hinni, hogy semmi értelme.

Itt volt ma Panni gyöngyöt fűzni meg letenni a közös zsidó-kézműves akciónk alapjait, és csinált rólam néhány képet. Hát durván nagy hasam lett, tök furcsa így kívülről látni. Már nem is lehet rá a "pocak" kifejezést használni.



Szólok a kölyöknek, hogy minden készen áll, mostmár jöhet!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése