Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. január 6., péntek

Hát így állunk


Mához egy hónap a céldátum. Ez azt jelenti, hogy egyre több időm van a picasaval szórakozni.
Egyébként még hiányzik egy csomó minden, nem nagyon tudom felfogni, hogy már tényleg mindjárt ittvan a dolog, és nekem pelenkát kell vennem. De már legalább kinéztem, hogy melyiket fogom választani. Tegnap reggel megjött az őssejtes csomag is, az egyetlen napon, amikor nem fájt a hátam reggel és tudtam volna aludni, de nem baj. Még mindig jobb, mintha délután 5-ig vártam volna a futárra. (És ez legyen a legfölöslegesebb kiadásunk!) Viszont még nincs névengedély, azt mindenképp meg kell várnunk egyben. Állítólag egy hónap az ügyintézés, én pedig dec. 2-án adtam be a kérvényt, szóval ideje... Jövő héten megyek orvoshoz, meg a szülésznőhöz is, aztán már tényleg összepakolom a táskámat.

3 megjegyzés:

  1. Ila, majd jöhetsz babázni!

    Judit, igyekszem, már egész jól haladok. Nem egyszerűsíti a dolgot, hogy kaját is kell vinnem...

    VálaszTörlés