Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. augusztus 21., kedd

Csak púp a lábamon

Amikor lefeküdtem Dovi mellé szoptatni, gondoltam, hogy na, milyen okos vagyok, hogy a telefonomat is hoztam, így Másik el tud érni, ha akar (igen, ilyen problémáink vannak). Csak ne felejtsem el magammal vinni, ha felkelek, nehogy valaki hívjon, és Dovi felébredjen rá. Egyet lehet találni. Elfelejtettem. Hívtak. Berohantam. Kifelé menet bevágtam a lábam az ágyba. Beszéltem telefonon. Hallottam a nyüszögést. Visszafeküdtem. Visszaaltattam. Most meg nem bírok lábra állni. Holnap utazunk. Hurrá.

4 megjegyzés:

  1. Jaj, jaj, jaj! Akkor ki kell szolgáltatnod magad a körülötted levőkkel. Mi mást tehetnél rokkantan?

    VálaszTörlés
  2. Az egyetlen problémám, hogy Dovi nem annyira érti ezt. Még sok mindent meg kell tanulnia. :)

    VálaszTörlés
  3. Jó utat. Ha hazaértél, összefuthatnánk!

    VálaszTörlés