Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. augusztus 8., szerda

Félszületésnap

Ádámtól és Tomitól kaptuk ezt a játékot. Azt hiszem, még nem teljesen rendeltetésszerűen használja, de végül is nem az a lényeg, hanem hogy határozottan ízlik tetszik neki. 

 Volt itt a védőnő (kérdezte, hogy ő jöjjön, vagy én megyek, hát hülye leszek rohangálni ;) ) mértünk, beszélgettünk, megdicsért, hogy mindent jól csinálunk. Dovi csak 200 grammal nehezebb, mint múlt hónapban. Ennek örülök, már féltem, hogy sose lassul le a növekedése, és egyévesen 15 kiló lesz. Aztán cipelhetem. Most 7900 g, 69 cm. Nagyfiú.







Add már ide azt a fényképezőgépet!












Találkoztam egy volt évfolyamtársammal. A napokban szül, arab a férje. Otthagyta az egyetemet az utolsó félévben, már nem is fest, mert a férje vallásos, fura lenne, ha ő mindenféle figurálisakat csinálna. Hát ennél már jobb vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése