Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. augusztus 5., vasárnap

Füred

Az első családi táborunk. Ráadásul a szülinapom és a zsidó naptár szerinti házassági évfordulónk is beleesett, így rá tudtam beszélni Másikat, hogy ne később jöjjön utánunk, hanem vegyen ki szabadságot, és menjünk együtt. Fürödtünk, pihentünk, beszélgettünk, megmutattuk egymásnak Dovit és a Balatont, gyakoroltuk a hátonhordozást mei taiban, szülésélményeket osztottunk meg egymással (én boldog voltam, hogy nekem is van olyan) és növesztettünk egy fogat.


 Ismerkednek. Azért Dovi nem volt elragadtatva a 24 fokos Balatontól a 37 fokos fürdővize után.


Indián.Már egyre jobban kúszik, eléri, amit akar. Sőt egy majdnem négykézlábat is láttam tőle ma. Csak mindig mérges lesz amikor már pont sikerülne.



A 28 fokos babamedence kicsit jobban bejött. Kellett szoktatni, felváltva vigyorgott és kiabált. Aztán Másik mondta, hogy elég volt, szedjem ki, én meg még egyszer utoljára meg akartam próbálni, és akkor jött el a szerelem. Íme:



Én meg büszkén viseltem a cniesz fürdőruhámat, amiből nem lóg ki mindenem, amikor egyszercsak odajött valami úszómester-féle, hogy ebben a ruhában nem mehetek be a vízbe. Én mondtam, hogy ez pedig itt egy fürdőruha. Odajött egy másik is, neki is mondtam, a másik is mondta neki, hogy elméletileg ez fürdőruha, jött Másik harciasan, hogy ez gyakorlatilag is az. Még felajánlottam, hogy fogja meg azt a részét, ami nem ért hozzám, de úgy tűnik, elég meggyőzőek voltunk, mert elmentek és békén hagytak minket. Hehehe.


Még ma indulás előtt gokartoztunk egyet Zsófiékkal. Mi ültünk az utánfutóban. Sok programot csináltunk együtt, jó volt nagyon. Végre nem egyedül fürödtem ruhában (bár az enyém ugye fürdőruha), és ezt ő is pont így gondolta. Csináltunk kendőkötő kurzust is a könyvemből, de arról nincsenek képek, mert ilyen szemérmesek vagyunk, nem mutogatjuk a hajunkat.


 Azért Dovi gyakorolt egy kicsit.


És a fogacska.

Kedden, az autóban ordítás sírás közben folt alkalmam megfigyelni az ínyét, és láttam, hogy van ott valami buborék, ami akárhányszor kinyitja a száját, ugyanott van. Aztán elaludt (kellett némi biztatás hozzá), majd az utolsó fél órára megint felébredt, hogy ugyanott folytassa, ahol abbahagyta. A buborék még a helyén volt. Ebből nagyon okosan kikövetkeztettem, hogy az nem lehet egy szokványos buborék, sőt inkább egy fogacska, ami az ínyen át is látszik. És tényleg, pénteken az ölemben alvás után sírva ébredt, és a szopizás se segített, úgyhogy megvizsgáltam a dolgot, és ezt találtam. Nagyfiú.
Jól kifáradtunk mindannyian, Dovi négy óta alszik (most van 9), és közben forgolódik, és nem ébred fel! Én meg egy hős vagyok, és már ma kipakoltam a cuccokat. Már csak a mosás maradt holnapra. Brrr!

13 megjegyzés:

  1. Ehhez a nem fürdőruha fürdőruhához én is hozzájárultam! :)

    Mondjuk így nem sok D vitamint fejlesztesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen és nem. De legalább tudunk együtt strandolni. :) Nagyon élveztem, és gondoltam is Rád.

      Törlés
  2. Akárhogy is, szépek vagytok. :)

    VálaszTörlés
  3. hm, ez is roppant érdekes,más szempontból. mondd, a többi strandoló hogy viselkedett, néztek nagyon? én biztosan rá(d)csodálkoznék, de azért, mert én még ilyet sosem láttam. tehát érdeklődéses csodálkozás lenne, ez fontos,nem kritizálós.
    egyébként ez milyen? mármint a fürdőruci. hogy van szabva? a piros nemem úgy tűnik, mintha egy testhezálló leggings és felső lenne, de a fekete, az hogy van? és hol veszel ilyet? ha itthon, akkor nagy öröm,milyen jó, hogy igenis gondolnak azokra, akik ezt í
    gy szeretnék,komolyan.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nem itthon... De megoldható azért, innen: http://modestswimwear4u.3dcartstores.com/Modest-swimwear--BlackBerry-Swimdress_p_33.html

      A piros egy leggings meg egy body, a fekete meg egy ruha.Még patent is van a két lába között, hogy ne lebegjen a víz tetején.

      Mondjuk most rájöttem, hogy lehet, hogy kétrészeset jobb lett volna venni, ez nagyon felcsúszik, ha ülök, vagy lehajolok.

      A legviccesebb az volt, mikor egyik nap otthon hagytam a fekete részt, és farmerszoknyában mentem a Balatonba. Még jó, hogy ketten voltunk, így nem annyira érdekelt, ha néznek. Azért néhányan eléggé megbámultak, főleg, hogy sokáig kellett gyalogolnunk, hogy úszni is tudjunk. :)

      Törlés
  4. A következő értetlenkedőnél majd mondjátok, hogy nyugodtan fényképezze le, és vegye fel a listára ezt a fajta öltözéket, ez a napérzékenyek fürdőruhája.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gondoltam erre az érvre, de addig nem jutottunk, hogy fel is használjam. Úgy látszik, fejlődött a meggyőzőképességem és a határozottságom. :)

      Törlés
  5. ööööö.. engedjétek meg, hogy védelmembe vegyem azokat, akik még nem láttak ilyet.
    egyébként pedig van egy ismerősöm, aki nagyon nagy pocakkal bikiniben volt, nagyon csinos volt, magas és karcsú, ám ott volt egy pocak, egy szép, nagy pocak, és bizony, hogy rászólt az úszómester a strandon,hoyg így biza nem lehet lenni és adnak neki egy pólót.

    van ilyen is, olyan is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem támadjuk azokat, akik még nem láttak ilyet, csak Judit Izraelben lakik, ott azért illene számítaniuk ilyesmire. Meg vicces, hogy egyszerre történt.

      A pocakos dolog is kiakasztó egyébként. Ha kövér lett volna, akkor is adnak neki pólót? Ez a másik vesszőparipámhoz is kapcsolódik, a nyilvános szoptatáshoz, amin szintén kiakadnak egyesek, pedig nem látnak semmit. Furák az emberek.

      Törlés
  6. Az úszómesterek (is) megszédülnek a sámlinyi hatalmuktól. Gondolom, a nagyhasú férfiaknak is kellene pólót adni, különben azt merném hinni, hogy szexista a rendszer.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, például az a pasi, akit levágtam a Dovival közös képünkről, csöppet sem volt esztétikus látvány.
      A terhes nők pedig állítólag gyönyörűek. A lány pedig nyilván örült, hogy van egy ruhadarab, amiből nem kell újat vennie, csak mert terhes. :D

      Törlés
  7. Biztos vagyok benne, hogy nem esztétikai megfontolásból szólt. Amikor Andrással voltam állapotos 35 évvel ezelőtt, a volt osztályfőnököm varrt nekem egy tomi nadrágot, kantárosat, felvettem az egyetemen, ahol dolgoztam, akkor az egyik figyelmes kolléganőm figyelmeztetett, hogy ilyenben ilyenkor nem járunk. Úgy látszik, a világ ilyen tekintetben lassan változik. A terhességet takarni kell. :(

    VálaszTörlés