Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. április 25., szombat

ajjj már


Na szóval, internetből annyi sincs itt, mint belőlem ezen képen... Csütörtök este még kicsit neteztem, elkezdetem beszélgetni a Roshódes lányokkal, erre megszakadt, és azóta sincs csak két szobában...
Amúgy jól vagyok. Nagyjából.
Voltunk egy vicces koncerten. Hívtak a többiek vmi jazz estre. A vége az volt, hogy valami modern zenét játszottak 5 bőgőn, a többiek meg menekültek. De nekem nagyon bejött. Sose láttam még ilyet élőben. :)
Ma este meg voltunk egy leveses vendéglőben, ami szintén nagyon jó volt, ettem egy óriási tányér édeskrumplilevest. Meg a többiek mondták, hogy együnk saksukát, mert az milyen jó, úgyhogy kértünk egyet négyen. De lecsót hoztak. :)
Meg elkezdtem telefonálgatni, hogy találjak végre egy brácsatanárt, felhívtam legalább 3 embert héberül, a végén meg közölték, hogy telefonáljak jövő héten. Vagyis holnap. ;)
Holnap meg szerintem ellógom az érthetetlen villámgyors angolsággal előadott bonyolult témájú kabbala órámat, és előhívom a filmemet, amit Zikron Jáákovban fényképeztem. Aztán találkozom Zoliékkal, remélem.
Pénteken voltam Bné Brákban. Ez kb a legvallásosabb város Izraelben. Mit sem sejtve felültem a buszra. Aztán közölték velem, hogy üljek hátra, ott van a nők helye... Hmm...
Amúgy meg iszonyatosan hiányzik a Másikom...

1 megjegyzés:

  1. Ha erre a képre nézek, nekem is nagyon hiányozna a Másikom...
    Vajon milyen lenne Bré Brákban élni?
    Hiánayoztál Fájgeeszter a Roshodesből...
    De lesz még alkalom, csak rendszabályozd meg az internetszolgáltatót!
    Azé mégis...hogy még roshodesozni se lehessen!

    VálaszTörlés