Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. április 26., vasárnap

Újdonságok

Ma megint pénzköltős napot tartottam... Már örültem pedig, hogy spóroltam egy csomót az áprilisi pénzből, erre meg kellett vennem egy százas csomag színes fotópapírt 150 sékelért meg két filmet is. Bánatomban elmentem, és vettem még pár dolgot a szobámba. És úgy néz ki, hogy kicsit több internet jut el a szobámig. :) Ja és vettem gyöngyöket is végre, úgyhogy mostmár minden szép és jó (egy dolgot kivéve persze).

Kis kosár a fürdőszoba cuccoknak (5 sékel):Szemetes (5 sékel):

Háromszög alakú tükör, mert nem láttam mást olcsón. Egészen máig... (25 sékel)Normális méretű bögre (3 sékel):

7 megjegyzés:

  1. Super! Nagyon gusztusos!
    Kis dolgok teszik elviselhetőbbé a mindennapokat!
    Holnap meg be kell szerezni egy háromlábú porcelán hegedűtartót!

    VálaszTörlés
  2. izé szal ne vigyek semmit csak 1 üres bőröndöt, h legyen miben haza hozni a cucckat?:D

    VálaszTörlés
  3. ja elfelejtettem! a tükröt nem én szállítom:D

    VálaszTörlés
  4. :D Az nem lenne rossz... De a tükröt itt hagyom. :(

    VálaszTörlés
  5. Meg szerintem a 250 Ft-os szemetes nélkül is kibírom majd otthon. Majd jól jár, aki utánam jön. :)

    VálaszTörlés
  6. Tükröt már márciusban is akartál venni, nem? .-)

    VálaszTörlés
  7. Igen, és már meg is van, pedig még május sincs.

    VálaszTörlés