Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. április 4., szombat

Megint

Na, itt vagyok megint, csak egész hétvégén Annáéknál voltam, akik Micpe Jerihóban laknak egy gyönyörű szép helyen. :) Szóval csütörtök este mentem oda, és csak most értem haza, de a lányok (Lióra és Támár) alig akartak elengedni. Pedig mondtam, hogy jövő héten is megyek. :) Aztán meggyőztem őket, hogy akarok nekik ajándékot csinálni, és ahhoz itt vannak az anyagok, és csak akkor tudom megcsinálni és elvinni nekik, ha előbb visszajövök. Ez nagy nehezen működött. Viszont most elég vacakul vagyok, mert iszonyatosan felrázott az autó meg a busz, amivel hazajöttem. :S
De holnap jön Pisti!!!!! :) :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése