Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. április 19., vasárnap

Főzés

Pisti ittlétével kijött a saját konyha iránti igényem, és most, hogy elment, ez sajnos nem múlt el. Eléggé idegesítő, hogy csak akkor tudok bármit csinálni a konyhában, ha minden kiskanálért háromszor keresztülesek valamelyik szobatársamon. Különösen, hogy az egyik (Jade) mostanában kicsit furcsa velem...
Őket nem tudom, zavarja-e ez a szituáció, mindenesetre nem akadályozza meg őket abban, hogy mindenféle furcsa illatú kaját főzzenek és ezáltal fülledt koszos arab piacszagot varázsoljanak meghitt otthonunk egészébe. Ez ellen mindössze annyit bírtam kitalálni, hogy pomeló héjból készült ördögűzőket szereltem fel az ajtó mellé, hogy ne engedjék be a szagot (mert nyilván az ajtó nem hallott még semmiféle szigetelésről sem).

Amúgy eddig nem gondoltam, hogy ilyen direkt ők ennek a szagnak az okozói. Azt hittem, csak simán rosszul szellőzik a konyha azon az egy kis ablakon keresztül, aminek csak a felét lehet ugyebár kinyitni. De nem, tegnap este a Hávdálánál lebuktak, mert fűszernek elővették az egyik ilyen borzadványt. Kellemes illatnak. Hehhe. A legújabb attrakció pedig, hogy szereztek friss zaatart! Hurrá!
Egyébként nem is olyan rossz ötlet ez a cucc az ajtón, mert amikor bejövök, megcsap a finom pomeló illat. :)

3 megjegyzés:

  1. Bocsánat, fáradt voltam, és elfelejtettem megírni a megjegyzést. A zaatar valami furcsa, iszonyú erős szagú arab fűszer. És most van nekik zöld, és nagyon boldogok vele, szóval gondolom, ha elfogy, vesznek még...

    VálaszTörlés
  2. Neked semmi se jó Fájgeeszter?
    Még egy kis büdös is zavar?
    Nehéz a kedvedbe járni...

    VálaszTörlés