Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. április 20., hétfő

Nyár van, nyár!


Első szandálos nap! :)
Amúgy meg vége a peszahi szünetnek, vissza a hétköznapokba. Ma volt megint ulpán, kaptam egy vagon házit.
Meg rászántam végre magam, hogy elvigyem a szennyest a hostelig (cipekedés, várakozás, tömeg), és kimossak és megszárítsak mindent, összesen 19 sékelért. Úgyhogy most tiszta minden, még az ágynemű meg a törölköző is. :)
Ja, és a képen a szoknya alatt az új szandálom látható, amit Pistivel alkudtunk le 120 sékelről 50-re.

3 megjegyzés:

  1. 120-ról 50-re? wow! Nektek van valami tehetség a véretekben, vagy ott az a megszokott, hogy az ár háromszorosát írják ki, mert úgyis alkudnak?
    Amúgy a szoknya szépnek tűnik, nem teszel fel egy képet, amin jobban látszik, hogy megnézhessük? :D

    VálaszTörlés
  2. Örülök Fájgeeszter, hogy végre patyolattisztaság van nálad... Mi lehetett eddig??? :)
    Úgy láccik, vásárolni azt tucc!
    Szegény cipőárus...

    VálaszTörlés
  3. bibibiiii én 20 éve 120-ról 20-ra alkudtam le egy kefiát az arab piacon. (mondjuk ott más árréssel dolgoznak) és mivel angolul alkudoztam ezért valózinűsítettem, hogy 10x-es árral dolgozik...

    VálaszTörlés