Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. szeptember 2., szerda

Még mindig itt

Ez a blog átalakítás olyan, mint egy költözés, csak nem kell pakolni, és nem kerül sokba. Szóval csak a jó dolgok, a felfrissülés meg az újdonság. Szóval gondoltam, miért ne tudnátok meg rólam mindenfélét amíg itthon vagyok, mert hogy nem találkozunk minden nap. Remélem, lesz is mit mondanom, nem csak annyit, hogy "mennyire hiányzik Jeruzsálem, de azért mennyire jó, hogy itthon vagyok ezzel a Másikkal". Aki mellesleg most nyúlt bele a szemembe, amit állítólag a keze útjába nyomtam.
Az aktuális problémám például az, hogy jövő héten vizsgázom, de nem tudom, melyik nap miből, mert állítólag a Neptunon fent van, csak a Neptun nem megy. Ma azt mondták, egy órától menni fog, de mostanáig nem. Szóval holnap felhívom őket, és addig nem hagyom őőket békén, amíg meg nem mondják mind a három vizsgám napját és óráját. Amúgy ez a blogolás még arra is jó, hogy ne tanuljak, ami kevésbé jó persze.
Ma este meg csakazértis dafke elmentem zenekarba, ami nagyon nagyon jó volt. :) Az egyik bácsi oda is jött a szünetben gratulálni, hogy milyen jól bejátszottam a dolgokat még akkor is, ha a pulttársamnak (kedves bácsi, aki a Mátyás templom brácsása, ezért azt hiszi, Beethovent is tud játszani, de nem) fogalma sem volt, hogy hol vagyunk. Ez nálam nagy szó ám, szóval legyetek büszkék. Mondjuk ez nem is rossz ötlet, hogy a zenekaros dolgokról írjak, azok elég viccesek. :) Na, majd legközelebb kifejtem, most már tényleg tanulok. Igen. Most. Megyek is.

Alvó nyuszi :)

14 megjegyzés:

  1. Szuper!! Éljenek a Tesóbloggerek/Bloggertesók!!
    A Tied pöttyös az enyém virágos.
    Ez a nyúl nagyon durván néz ki hanyattfekve... :)
    Én sem tanulok, mert Veled beszélek g-talkon, de nem arról, csak tudnám mi az az az...
    Abbahagyjam? Puszi

    VálaszTörlés
  2. Éljenek a nemtanuló bloggertesók! :)

    VálaszTörlés
  3. akik meg fognak bukni a vizsgán...
    jótudomhogynem!!!
    de nem tudok megjegyezni több hosszú nevű szindrómát... és a személyiségi jogaim sem öröklődnek. Ma semmi nem jön össze.

    VálaszTörlés
  4. Látom én, hogy szép éjszakának nézünk mi elébe így kettesben. :)

    VálaszTörlés
  5. holnap van holnap van holnap van! Illetve ma! és már csak hat óra és megyek aludni! MÉG HAT ÓRA!!
    És Te is menjél lassan :), vagy inkább mégse és folytassuk a bulit :)

    VálaszTörlés
  6. Szerintem így tovább bírom. :) És rá kellett jönnöm, hogy ez a cucc, ami ide van írva, rohadt hasznos...

    VálaszTörlés
  7. Akkor összefoglalom az eseményeket:
    1. a személyiségi jogok nem öröklődnek
    2. blogtesók vagyunk, jól fog az agyunk
    3. mért hívnak egy betegséget Kugelberg-Welander szibdrómának?
    4. a művészi alkotások tevék
    5. sósperectúladagolás + tejeskávé = :(

    Na most már menjél aludni, mert elalszol a HP-n, és nem fogod látni amikor Gollam leharapja Frodó ujját!!

    VálaszTörlés
  8. Lassan átlendülök a holtponton, és mindenen nevetek. Még jó, hogy éjjel van, és senki nem látja. :) Azt hiszem nekem is megártott Fuhur sósperectúldagolása.

    VálaszTörlés
  9. Tisztelt Tanár Úr/Tanár Nő.

    2009. szeptember 3-án végzett kivizsgálásom eredményeképpen megállapítottam, hogy betegem, név szerint VNE, kifejezett tanulás okozta idegrendszeri károsodásban szenved, már a "mindenen nevetés" (szakszóval LachenÜberAlles) stádiumot is átlépte. A betegség progressziója csupán a tanulási tevékenység sütgős felfüggesztésével, valamint alvásterápiával állítható meg. Kérem a fent nevezett személyt ennek megfelelően vizsgáztatni.

    Maradok őszinte híve:

    dr. K.A.J.

    ui: Munkaundor tüneteinek fennállása esetén szívesen látom Önt is a magánrendelőmben.

    VálaszTörlés
  10. Azt hiszem az volt az utolsó csepp... :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

    VálaszTörlés
  11. Reeggeeeeel van!!! Reggeeeeeeeeeeeeeel van!
    A madarak csicseregnek...
    Hasadra sütnek a csillagok!
    ÉBRESZTŐ!!!!!!

    VálaszTörlés
  12. Ááá! Most jöttem rá: tevék=tevékenység!!!

    VálaszTörlés
  13. Már azt hittem, fekete-fehér tévéműsorok... Ja, nem, azok a pingvinek.

    VálaszTörlés