Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2011. július 3., vasárnap

Álom

Ma éjjel azt álmodtam, hogy az Attila úti lakásunkban (ahonnan hetedikes koromban elköltöztünk) Fedák Kati (gimis matektanárom) a bölcsiseknek tanítja "a alapú logaritmus b"-t. Volt egy fiú, Mihályka (aki amúgy már óvodás, és nem is voltam még ott, mikor a bölcsibe járt), aki nem volt hajlandó leírni a füzetébe a dolgokat. Fedák Kati mérges lett és elhúzott aludni a kisszobába, én meg azt magyaráztam a hallban Mihálykának, hogy milyen jó, hogy ezt most megtanulja, mert az iskolában majd nem fog kelleni neki. És diktáltam, hogy a alapú logaritmus bé az a hatványkitevő (nem szám (!))... És még majdnem be is bizonyítottam, hogy a miért nem lehet nulla, csak aztán valahogy hirtelen olyan kicsivé változtak a betűk meg a számok, hogy nem tudtam őket elolvasni, és nem tudtam, hogy a végén mit mivel kell elosztani, hogy értelmetlen legyen az osztás.

Azért ez szerintem durva...

3 megjegyzés:

  1. Hát elég durva, milyen hatással van az emberre, ha egy kockafejjel él együtt...

    Ki tudja Freud ezt hogy elemezné ki... ;)

    VálaszTörlés
  2. Azt hiszem egyébként, hogy az egész a selejtezés miatt volt, mert megtaláltam egy logaritmusos matekdogámat és egy fotót Fedák Katiról. :)

    VálaszTörlés
  3. Hát a Te álmaid sem voltak rosszak. :)

    VálaszTörlés