Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2014. április 19., szombat

Ez mi?

Mostanában többször van, hogy Dovi szopizik egyedül az ölemben, amikor Eli is sírni kezd. Van, hogy én mondom, hogy hozzuk ide őt is, van, hogy Dovi mondja, hogy " Eli sír és kér cicit". Megfogom, mellre teszem, és erre Dovi távozik. Mikor kérdem, hogy hova megy és miért, azt mondja, "elmegyek a helyről, mert az Eli akart szopizni." És hiába mondom neki, hogy elférnek ketten, és két cicim van, visszajöhet, ő nem akar. Nem tudom mire vélni ezt. Nem akarom, hogy azt higgye, neki már nincs hely és ki van túrva. Most ráadásul altatáskor csinálta ezt, amikor egyértelműen szüksége lett volna még rám. Aztán visszajött végül, mikor rábeszéltem, mert máshogy nem tudott elaludni.

2 megjegyzés:

  1. Nagyvonalú, és ugyanakkor meg hagyd hogy ezt szabályozza ő. Az ikreket is mindig külön szoptattam, kell hozzá az intimitás, s ezt szerintem érzik a gyerekek. Később pedig nem is voltak hajlandók egymás jelenlétében szopizni, elmentem másik szobába velük:)

    VálaszTörlés