Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2014. június 26., csütörtök

Eszterke esete a melltartóval

Lassan két és fél éve szoptatok folyamatosan. Eddig egy jó melltartóm volt, de az most nem jó rám, mert már Dovi nagyobb volt, mikor vettem és nem szopott ennyit, vagy nem tudom. Minden esetre kicsi.

Úgyhogy a facebookos szoptatós csoportban feltettem a kérdést, hogy ki hol milyen melltartót vesz. Hát, több, mint harminc válasz érkezett. Úgy látszik sokunkat megérint ez a téma. Egy csomó rendelős hely volt. De ki tud melltartót rendelni? Volt olyan, ahol fel lehetett próbálni, mielőtt kifizetné az ember valahol Csepelen. De most akkor rendeljek húszat, hogy abból legyen egy jó? Aztán valaki mondott egy boltot a Nyugatinál, és ma pont arra is jártunk. 

Hanem ez a vásárlás nem volt egyszerű. Ugye le kellett vennem Elit a hátamról. De akkor cicit kért. De nem csak kicsit, hanem jó sokáig (valószínűleg növekedési ugrása van). Aztán az eladók megfogták, közben hozták nekem a melltartókat próbálni. Dovi önmagát adta, szétszedte a berendezést, szórakoztatott mindenkit És közben megőrült, hogy kint vannak a melleim és nem szoptatom meg. Találtunk is néhányat, ami jó volt. Persze közben nem tudtam meglesni az árukat, mert nem volt rájuk írva. Amikor meghallottam, majdnem elájultam. De muszáj. Nagyon gáz a helyzet, úgyhogy kiválasztottam egyet. Aztán már zárásidő volt, de nálam nem volt pénz és kártyával nem lehetett fizetni. Mondtam, hogy tegyék félre, de ahhoz kellett volna pénzt is hagynom. 500 ft nem volt elég nekik. Mondtam, hogy ne haragudjanak, úgy készültem, hogy majd veszek fel, csak nem akartam előre, mert nem tudtam, mennyi kell. Erre, hogy ott van az úttest túloldalán automata, megvárnak. Csak azért siessek, mert 15 perc múlva beriaszt az épület. Annyira kedvesek voltak. És végre van egy normális melltartóm, ami tart és jó rám, és be van állítva, és szakértő segített kiválasztani. És nem lóg a térdemig a mellem. Hurrá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése