Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. november 18., vasárnap

Kötődés

Megint olvasom az F-től kapott könyvet az érintés fontosságáról, úgyhogy kedvet kaptam, hogy Dovival együtt fürödjek. Bőrkontaktus, kötődés, biztonság, ilyenek. Időspórolásnak is jó volt mellesleg. Szerintem Dovi két következtetést vont le az egészből: kevésbé fért el a kádban, mint máskor, viszont engem használhatott mászókának, hogy elérje a fürdetős flakont a kád szélén...

2 megjegyzés:

  1. Ez azt jelenti, hogy mindketten jól vagytok már?:)))) Sok jó fürdést együtt, szerintem szuper dolog. Főleg mig elfértek ketten a kádban, használd ki....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük. Bár szerintem eléggé zavartam a mozgásban. :)
      Már kezdünk meggyógyulni egyébként, Dovinak ma volt az első lázmentes napja, remélem, így is marad.

      Törlés