Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2013. június 5., szerda

Így is lehet

Elkezdtem csinálni a kötésleírásokat (vagyis rajzokat) a Hordozóházba. Nagyon élvezem. Olyan leveleket kapok, hogy hú, de jól néz ki, milyen gyors vagyok, és mennyire könnyű velem együtt dolgozni. Most javítottam a tegnapi rajzokat éjszaka, és kicsit sajnálom, hogy már kész, és nem tudok tovább ügyködni vele. Az első variációk Dovi alvásidejében csináltam, és egyáltalán nem éreztem, hogy elvesztegettem volna az időt, sőt! Egy kissé más érzés, mint mikor óravázlatot próbálok kitalálni a kis ördögfiókáknak.
Ilyen munkára van szükségem, és meg is fogom szerezni! Mármint ennél többet, annyit, amennyi azért pénzt is hoz ennél rendszeresebben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése