Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. április 1., szerda

Nyelvek

Tegnap az egyik lánnyal megpróbáltunk olaszul beszélgetni... Hát katasztrófális volt... Aztán este, megnéztem valami olasz honlapot, azt értettem, úgyhogy valamennyire megnyugodtam, hogy nem felejtettem el teljesen. Aztán este mikor hazafelé mentünk Steve-nek hamarabb le kellett szállnia, de a buszvezető nem tudta, hogy hol lakunk (amúgy nem ismert semmi utat, úgy kellett kérdezni Tel Avivban, hogy merre van Jeruzsálem). Szóval Steve körülnézett, hogy na, ki tud legjobban héberül, hogy eligazítsa a vezetőt, aztán rám esett a választása. :)

2 megjegyzés:

  1. Nem, nem viccelt, akkor nem volt április elseje, csak ma van. De én sem viccelek. :P

    VálaszTörlés
  2. Nesszi, mi van Veled? Rég nem írtál! Puszi

    VálaszTörlés