Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. március 31., kedd

Ha kedd, akkor Tel Aviv

Ma megint Tel Avivban voltam. :) Jobb híján. Mert ugye nem tudtam elmenni Cfátra a megbeszélés miatt. De majdnem erről is lemaradtam drága Yonit antikreativitása miatt. Kérdeztem, hogy mi hogy lesz. Fél 1-kor indulás a hostelből, nekem elvileg 12-ig volt megbeszélésem, esélytelen, hogy fél óra alatt odaérjek. Kérdeztem, hogy lehet-e valamit tenni, hogy ne maradjak le két kirándulásról is egy egy órás megbeszélés miatt. Erre reakcióul mintaszerű bociszemeket produkált és kissé félrehajtott fejjel kipréselte a száján, hogy szoooorrrrrri.... Mondtam, kösz. Aztán írtam egy e-mail Mike-nak (ő kicsit nagyobb főnök, mint Yonit, de sokkal értelmesebb), még este válaszolt, hogy megoldjuk. Aztán reggel hívott, hogy hol tudok felszállni a buszra. Ennyit a dolog lehetetlenségéről. :)
Amúgy a professzor (néni) egész rendesnek tűnt, nyílván nem tudott sokat mondani a képeimről így elsőre, de azért tetszett neki. Meg mondta, hogy tulajdonképpen nem ő fog velünk foglalkozni, ő csak azért van, hogy találjon valaki hozzánk illőt, akivel kéthetente tudunk konzultálni. De mostmár egy hónapja itt vagyunk, kéne, hogy történjen valami. Holnap bemegyünk nagyítani, úgyis a magyar srác (Soli -Zoli?-) lesz ott felügyelni a dolgokat.
Szóval végül elmentem Tel Avivba megint, megnéztünk egy múzeumot, egy temetőt, meg sokat beszéltünk róluk. Érdekes, hogy az órát ugyanaz a Steve Israel tartja, aki Szarvason is tart néha mindenféle előadásokat, és akire úgy emlékeztem, hogy "ja, az a pasi, akinek az angolját egyáltalán nem értem". De most valahogy értem. Biztos változott a kiejtése... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése