Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2009. június 10., szerda

Tegnapi bejegyzés

Igazából tegnap akartam megírni ezt a bejegyzést, de későig tartó online bulin vettem részt. :) A lényeg: elmentem megint a fotósuliba, vittem az 50 darabos fotópapíromat, amit a heti kajám helyett vettem meg, és gondoltam, hogy legalább egy hónapig kitart majd. Elkezdtem nagyítani, tök jó volt minden, de egyszer csak azt vettem észre, hogy már alig van papír a dobozban és még nem csináltam meg mindent, amit akartam. Hát mindegy, megérte. :) Mondjuk jól elfáradtam a végére, mivel déltől este hatig ott voltam. Meg most jó is volt a társaság, senki nagyon frofin kinéző nem volt, aki furán nézte volna minden mozdulatomat, viszont ha valamit nem jól csináltam, megmondták, és kész. Íme az eredmény (egy része):









A következő rész tartalmából: holnap megírom, amit ma kellett volna, hogy mit csináltunk ma egész nap Mariannal ketten. :) Most viszont még tanulnom kell, mert holnap dolgozat és már éjfél van...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése