Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2011. november 10., csütörtök

Nem érti

Hogy ha a nőgyógyász (meg általában mindenki más is) azt mondja, hogy a terheléses cukorvizsgálatnál a cukros vízhez lehet facsarni citromot, akkor a háziorvos miért nem engedi meg? Meg azt sem engedi, hogy azután sima vizet igyak.
Továbbá azt sem értem, hogy miért kell ezt a vért laborban egy hétig vizsgálni, amikor a vércukormérés 1 perc.

De fuj, ez valami szörnyű volt. Egyrészt borzalmas volt az íze, másrészt majd összeragadt a szám 75 g egy pohár vízben feloldott cukortól, aztán meg olyan rosszul lettem, hogy csak na. Szegény hasnyálmirigyem, ha ettől nem ütődött ki, akkor semmitől...

Ja és kaptam influenza elleni oltást is (ez jó, és csak kicsit kellett küzdenem érte a nővérrel, amíg az orvos rendre nem utasította), de most a felére csökkent a lehetséges alvási pozícióim száma, mert azon a vállamon nem tudok feküdni.

4 megjegyzés:

  1. Kissé nehézkes volt a dolog a nővérrel. Először nem akart rögtön vérvételre időpontot adni, csak a doktornőhöz. Mondtam, minek menjek el hozzá azért, hogy azt mondja, jövő szerdán menjek vérvételre. Már akkor kérdeztem az oltást, azt mondta, azt biztos nem lehet egyszerre a vérvétellel. Gondoltam, ő tudja. A vérvételkor megkérdeztem, hogy akkor mikor lehet, azt beszéljem meg a doktornővel. Lehet most is, vagy hívjam fel ezért külön? Hát, ha vár egy kicsit, akkor majd kijön. Elég hamar jött, kérdeztem, hogy legyen, mondta, hogy akkor most menjek be, aztán a nővér majd beadja. Őt meg leszidta, hogy nem rakott ki valami tájékoztató papírt, amire rá van írva, hogy kismamáknak ingyen lehet adni az oltást. A nő erre csak vitatkozott, hogy hát úgyse meg úgyis, nem volt igazán értelme. Aztán az éppen nála ülő betegnek kifejtette, hogy mekkora irreális elvárásai vannak ennek a doktornőnek, hogy nem elég, hogy vegyen vért, írja az időpontokat stb, még értesítőket is ki kéne ragasztania... De ezek után még egy időpontot is sikerült kicsikarnom belőle amikor a leletért mehetek. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem 30 percen belül megvolt a vércukorterheléses eredményem. (bár nem olyan, mint, amit szerettem volna)
    A nővér szinte a hihetetlen kategóriát súrolja.
    Nincs új ultrahang képed?

    VálaszTörlés
  3. Nincs, képzeld, utoljára 18 hetesen voltam (10 hete), a 26 hetes vizsgálaton csak szívhang volt és legközelebb 32. héten megyek. :(

    VálaszTörlés
  4. Aha, szerintem kérjél. Egyszer nekünk nem akartak adni egyet sem, és Pisti kérte, hogy legalább egyet nyomtassanak, úgyhogy kaptunk. :)

    VálaszTörlés