Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2013. szeptember 25., szerda

Még mindig titok

(2013. aug. 15.)

Baromi fáradt vagyok. De nagyon. Egyfolytában csak aludnék. De nem lehet, mert Dovi nem aludna egyfolytában. Ezen kívül néha begörcsöl a vádlim és még mindig elég érzékeny a mellem szoptatáskor. És ma estére jól megfájdult a hasam. Szerintem megerőltettem magam, de nem volt jó érzés. (és az sem jó érzés, hogy fáj a fülem, és nem tudok tőle aludni.) És nő is a hasam. Most elvileg 7 hetes, ha így folytatja, nehéz lesz titkolózni. Estére, ha úgy öltözöm, már elég egyértelmű. Dovi jól kijárta ott az utat. Pedig a dokihoz csak szept. 10-re kaptam időpontot, mert szabadságon van. Addigra már 11 hetes lesz. Hát nem tudom. Reméltem, hogy hamarabb megbizonyosodhatom róla, hogy tényleg ott van. Nem, ezek a tünetek nem elegek a lelkemnek. Dobogó szívecskét akarok látni! Persze azt nem bánom, ha a hüvelyi uh kimarad az életemből ezúttal. És az is problematikus, hogy akkor már bölcsi lesz, szóval el kell kéredzkedni valahogy, úgy, hogy ne legyen nagyon átlátszó a dolog. Bár tulajdonképpen nem érdekel, ha előbb kitalálják, mint hogy megmondanám. Ez az egész bölcsi-problematika egy külön téma, nincs kedvem most leírni. Bonyolult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése