Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2014. február 14., péntek

ggddasarwwuieufofropgfvtkgfgbbv

Nem tudom, mennyire érdekes a hatszázadik cuki Dovibeszólást olvasni, de írhatnékom van, és Másik különben is dolgozik és nem hallgatja meg a történetet.

Szóval a játszón voltunk, és Dovi a kavicsot szitálta. Két szita van, a másikba homokot akart tenni. El is indult, de a lapátot otthagyta a kavicsoknál. Jött vissza, hogy "jaj, elfelejtettem elvinni a lapátot". Aztán vitte, és mondta, hogy "Mama, jöjjél!" Nekem meg eltartott egy ideig, míg rávettem magam. Úgyhogy visszafordult, és közölte, hogy "jaj, elfelejtettem elvinni a Mamát!".

Tök furcsa, hogy néha már egyes szám első személyben beszél magáról. Még azt is mondja néha, hogy "én", meg rám hogy "te". Nem pedig fordítva, mint eddig. Elég vicces kiigazodni rajta amúgy.

Tegnap délután meg ébredés után rögtön elkezdte mesélni, hogy ha kijön a kisbaba, majd szopizni fog, és a Dovi majd beteszi a hintába, és "lökje", és játszik vele. Azért remélem, nem fog nagyot csalódni, hogy a játék része a dolognak kicsit később lesz csak izgalmas. De már készül neki a meglepetés, ami nem tudom, mennyire fogja érdekelni. Én mindenesetre megcsinálom. Már nem sok hiányzik. Csak bonyolult, mert varrógép kell hozzá, amit alvásidőben nem tudok használni, amúgy meg meglátná. Maradnak a bölcsis napok, de így elég lassan haladok. Főleg, hogy megint hőemelkedése volt reggel, nem tudom, mi lesz keddig. Amúgy nem tudom, mit akarok, már két hetet volt bölcsiben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése