Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2014. február 20., csütörtök

Próba. Vagy inkább vizsga

Mindkettőnknek az volt. Jöttünk haza a piacról, és azt játszottuk, hogy hol én mentem előre megálltam valahol és Dovi jött utánam a kismotorral, hogy fordítva. És mikor már az úttesthez közel voltunk, pont ő akart előre menni. Nem nagy ott a forgalom, néha-néha jön csak autó. Úgyhogy gondoltam, megbízom benne, hogy megáll, ha megkérem. És tényleg. Annyi volt a hiba, hogy azt kértem, hogy az úttest szélén várjon meg, és nem azt, hogy a járdáén, úgyhogy lement a szegélyen. De tényleg a legszélén állt meg, és ez az én fogalmazásbeli hibám volt. Olyan büszke voltam rá. Meg magamra is egyébként.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése