Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. február 1., szerda

Az van

hogy végre újra megtaláltam, hogy honnan lehet letölteni a Picasat, és le is töltöttem, úgyhogy most meg is találtam a csomó új cuccot benne. Ez pedig azzal együtt, hogy Nórit is rávettem ma, hogy örökítsen meg dokumentálja ezt az állapotot (39. hét), elég veszélyes következményekkel járt:





 És a giccsek giccse, de azért jólesett:


Ne aggódjatok, ha kint lesz a kölyök, ő lesz a főszereplő, anélkül, hogy én állandóan eltakarnám a nagy hasammal.

2 megjegyzés:

  1. felfokozott érzelmi állapotban a giccs kifejezetten ajánlott, jót tesz, na. :)

    VálaszTörlés
  2. A kisbabás giccs meg még a leginkább megbocsátható, ugye? :)

    VálaszTörlés