Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. február 2., csütörtök

Jut eszembe

Ma még nem szóltam nektek, hogy ma sem mentem szülni. Bár a piacról hazafelé ebben nem voltam 100%-ig biztos, de egyelőre megúsztuk. Amikor az árusnak mondtam, hogy két kiló mandarint kérek, még nem tűnt olyan vészesnek, de amikor láttam, hogy csak pakol és pakol, már kezdett gyanús lenni. Hát nehéz is volt, úgyhogy nagyon lassan tudtam csak jönni, viszont nagyon fáztam is. Meg is értem a kölyköt, ilyen időben én sem akarnék kibújni. Pont a kiírt dátum felé lesz kicsit melegebb (fagypont fölött), szóval most úgy érzem, addig kibírjuk. De már  most éppen nem vagyok türelmetlen, egyrészt, mert el akarok menni a Tubisvátra jövő kedden, másrészt mert elérhető távolságba került a dolog, és még mindig nem tudom elképzelni magamat, ahogy épp szülök.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése