Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. február 13., hétfő

Szoptatás

(Előre bocsátom, hogy akarok és fogok is szoptatni sokáig, mert szerintem az jó és kell.)

Nem tudom, hogy nekem kerülte-e el a figyelmem valami fontos részlet, vagy nem is említette senki, de ez eléggé fáj. Anna leírása alapján, aki szoptatási tanácsadó, mindent jól csinálok, és ez a fájdalom normális, és el fog múlni. Dehát akkor is, erről nem volt szó. Tudom, hogy ártana a propagandának, de valami apróbetűs részben benne lehetne.
Most, vagyis nem most, hanem tegnapelőtt, ha hülye, kényes p*** lennék azt mondtam volna, hogy én márpedig ezt nem csinálom. Szóval azokat, akik még terhesen mérlegelik és eldöntik, hogy akkor ők nem szoptatnak továbbra sem értem, de azokat, akik kíváncsian kipróbálják, aztán nagyot csalódnak, már inkább. Értem én, hogy ha alapból mondanák, hogy azért ez néhány hétig nem az a rózsaszín köd, akkor aztán még annyi nő sem szoptatna, mint így, de ha még Rachelnek is csak "good weird" érzés a szoptatás még a kórházban, akkor mire számítson az ember lánya?

Ehhez persze hozzá kell tenni, hogy már egész tűrhetően megy, a hasam is csak egész ritkán fáj közben, az első 10 perc után már a szívás is egész elviselhető, főleg baloldalt. Jobboldalt valahogy nehezebb. Csak akkor őrülök meg, amikor 10 perceket eszik, de azt negyed óránként. Akkor csak a fájdalmas rész jut...

4 megjegyzés:

  1. sajnos, a féjdalom csak idővel múlik. Próbáld meg a Garmastan kenőcsöt, legalább a felázás ellen segít. :(

    VálaszTörlés
  2. Azért az megnyugtat, hogy minderről múlt időben írsz...

    VálaszTörlés
  3. Fú. Eszter, nézd csak meg annak a kórházas listának a végét, azt néhány héttel a szülés után irtam, sokat sírtam...Nekem is irtóra fájt az eleje, ezért bimbóvédőt használtam minimum egy hónapig (semmi baja nem lett ettől egyik gyerekemnek sem...). Ráadásul Samu gyakorlatilag egyfolytában rajtam volt, órákig szopizott- vagy ugy tett. SZóval fáj. De, tényleg elmulik! Gondold el, hogy olyan szervedet használod, ami eddig ilyesfajta használaton kivűl volt, be kell járatódnia.... Az elején vicces feltételezésnek véltem, hogy majd hathónaposan egy-két perc kiszippantanak, és nemhogy nem fáj, de még kellemes is... (egy-két perc után beindul a tej, s ettől mindig megnyugodtam, elálmosodtam...).. Szóval van remény!!!!!!!!!!!!! Nem véletlen, hogy régen hat hétig semmit nem szabadott a gyermekágyasnak, csak feküdnie.......
    S ezért gondolom azt is, hogy ezekben a napokban a szoptatás-vagy annak feladása sokszor kemény elhatározás kérdése.......
    Hajrá!!!!!

    VálaszTörlés
  4. Találtam egy új pozitúrát egyébként, ahogy sokkal kevésbé fáj a mellem. Csak az a gond vele, hogy az összes többi testrészemnek iszonyú kényelmetlen, és egy fél óra szopi után 10 perc kell, hogy felálljak...

    VálaszTörlés