Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. április 22., vasárnap

Álomszuszék

Úgy van beállva a szervezetem, hogy szombat délután alszik. Az, hogy Dovié nem pont úgy van beállva, mint az enyém, az már az én bajom. Majd átállok. Tegnap délután alig bírtam nyitva tartani a szemem, míg ő vígan játszadozott a kiságyban (egyébként majdnem átfordult hasra). Ennek az lett az eredménye, hogy folyton elaludtam, majd 2 perc után felébredtem, hogy mit csinál. Hiába volt mellettem. Ettől aztán jól felébredtem, illetve álmos maradtam, csak nem tudtam elaludni, és megfájdult a fejem. Aztán úgy 4-5 körül Dovi elaludt, úgy számoltam, hogy kb 7-fél 8-kor fog ébredni. (Én továbbra sem bírtam elaludni.) Aztán nem ébredt, úgyhogy gyorsan ettem valamit. Aztán gyorsan kiolvastam a könyvemet. Aztán megnéztem, mi újság, semmi. Jó, akkor próbáltam melléfeküdni. De még mindig sikerült elaludnom. Addigra már mocorgott egy kicsit, meg délután óta kakis volt, csak ugye aludt. Hát most fölvettem, átpelenkáztam, kicsit nyöszörgött, megetettem. Aztán úgy visszaaludt a kezemben, mint még sose. Akármit csináltam vele, nem ébredt fel. Felemeltem, hogy büfizzen, a mellkasomra fektettem, aludt, mint a bunda. Aztán visszapakoltam az ágyába, és elkezdtem aggódni, hogy mi lesz éjszaka. Addigra kiment a szombat, várt a rendetlenség a konyhában. Másik mondta, hogy inkább ne foglalkozzak a koszos edényekkel, aludjak, amíg Dovi is alszik. Úgyhogy lefeküdtem, ez volt 10-kor. Ahogy letettem a fejem, mit hallok? A szomszédban épp akkor kezdték a napi aktuális üvöltözést. Remek. Úgy szeretném néha, hogy engem is a vállán ringasson valaki, és dúdoljon a fülembe, ha nem tudok aludni.
Végül fél 4 körül keltünk enni, majd 5-kor is. Akkor már nem aludtunk vissza. De egész fájdalommentesen megúsztuk. Kezdtem volna a mosogatást, mert ma jönnek az ablakosok, reggelre rendnek kellett lennie, de Másik éjjel még megpróbálta megjavítani a csapot a fürdőben (nem sikerült), úgyhogy nem volt melegvíz. Még félig aludt, de szerencsére elég együttműködőnek bizonyult, és kiszedtem belőle, hogy hogy kell kinyitni a csapot. Elmosogattam, addigra Dovi megint álmos lett, most egy órája alszik. Miben fáradt el ennyire?

Ha felébred, eszik, és megyünk a zsinagógába ros hódes (újhold) imára, aztán nagymamázni, aztán Maxim szülinapjára vissza a zsinagógába. Ha annak vége, meglátjuk, hogy állnak az ablakosok, és hogy hazajöhetünk-e a száműzetésből.

1 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy tudta előre, és rápihent. Még mindig alszik egyébként.

    VálaszTörlés