Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2012. április 22., vasárnap

Miért

van az, hogy ha terhes nőket látok, meg facebookos nagyhasas fényképeket, rámtör az a furcsa érzés, ami még akkor tört rám, amikor nem voltam terhes, csak szerettem volna az lenni. Már akkor is zavart ez a kicsit féltékenység-szerű dolog, próbáltam is elnyomni, meg megmagyarázni magamnak, hogy örülni kell mások örömének is, és majd nekem is lesz nemsokára, stb. De hogy most, mikor itt van mellettem a majdnem 3 hónapos gyerekem, miért nem tudok simán csak örülni, hogy másoknak is jó, az érthetetlen.
Vagy csak megszoktam, hogy így reagáljak?
Vagy valami más. Mikor visszamentem az orvoshoz, és mindenki terhes volt, kicsit irigyeltem őket (de nem ugyanezzel a rossz érzéssel). Azt hiszem, azért, mert szerettem terhes lenni, és most hiányzik.

1 megjegyzés: