Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2011. augusztus 2., kedd

Első nem titkos blogbejegyzés

És igen, ma voltunk a 12 hetes ultrahangon, és minden rendben volt. Dobogott a szíve, hallottuk meg láttuk is (illetve csak Másik látta, akkor én épp azt kerestem, hogy melyik a feje a képen), megvan minden végtagja. Eleinte nem akarta annyira mutogatni magát, mert éppen aludt. Mondta is a pasi, hogy milyen nyugodt gyerek. (Lehet, hogy mégse Nózira fog hasonlítani?) Köhögéssel meg nevetéssel kellett felébresztenem és rávennem, hogy fordítsa el a fejét a tarkóredő méréséhez. Végül az is rendben volt szerencsére. Hiába mondogattam magamnak (meg a Másikkal mondogattattam naponta kb 10-szer), hogy minden rendben van, azért nagyon megkönnyebbültem.

4 megjegyzés:

  1. Jajj, nagyon gratulálok Nektek!! Sokat gondoltam Rátok és vártam, hogy írj! Annyira jó, hihetetlen meg minden. :D :D :D

    VálaszTörlés
  2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  3. Ok, az előzőben túl sok volt az elírás.
    Szóval:

    Én is gratulálok, és már nagyon kíváncsi vagyok, milyen kombinációt hoztatok össze a kockafej kontra művészlélek repertoárból!! :D

    Majd felteszed az UH képet, hogy megnézzük, kire hasonlít? ;)

    VálaszTörlés
  4. Köszönjük mégegyszer. :) Még én sem nagyon hiszem el, talán mikor majd itt fog visítani egész nap meg egész éjjel. :)
    Eddig az az uh-kép van, amit az előző kollázsba tettem. Legközelebb 6 hét múlva megyünk, akkor kérünk 4D uh-t. Ha sikerül (nem fog éppen aludni, úgy mint most, vagy nem takarja el valami teljesen), lesz hozzá DVD is. Azért hihetetlen dolgok vannak már...

    VálaszTörlés