Dovi

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

2011. augusztus 4., csütörtök

Igazuk van az okoskönyveknek

Az első trimeszter után tényleg elég eseménytelen a terhesség. Hacsak az állandó orvoshozjárást és vérvételeket nem számítjuk. De az a helyzet, hogy nem számítjuk, mert mostanra már hozzászoktunk. Ma is voltam vérvételen. Ráadásul nekem kellett eldöntenem, hogy milyen fajta vizsgálatot kérek, és ez szerintem nem fair. Vagy mondják meg, mi legyen, vagy ne csináljanak semmit. De hogy én tudjam, hogy a kombinált, integrált vagy négyes meg tudomisénmilyen teszt a legjobb és a legbiztosabb eredményt adó, azért elég nagy elvárás egy ötperces felvilágosítás után. Meg ugye nem javasolnak semmit, csak hogy ha így akarod, ezt is lehet, vagy ha úgy akkor azt is. Na mindegy, végül kértem egy integrált tesztet, azzal mindent mérnek, és le van tudva a dolog. Majd meglátják, és megnyugszanak, hogy nincs semmi baj. Én nem fogok megnyugodni, mert én már most tudom, hogy nincs semmi baj. Az uh megmutatta és kész. Mindene össze van záródva, a tarkóredője meg pont jó méretű. Amúgy meg nem vagyok éppen abban a korban, amikor akkora nagy esélye lenne a Down-kórnak.

9 megjegyzés:

  1. Engem csak a blogszámláló érdekelne: 1 nap alatt hogy nőtt 100 napot?! Már most látom, hogy csodagyerek lesz ;)

    VálaszTörlés
  2. Oké. megértettem a különbséget a "so far" és a "to go" között. DE azért ugye vicces voltam?

    VálaszTörlés
  3. Hát én igazából nem láttam sehol olyat, hogy "so far", és nálam naponta megy lefelé a számláló, úgyhogy nem tudom hogy nőtt 100 napot. :) Bár a védőnő ma mondta, hogy az elevittől óriásbébi lesz, szóval lehet, hogy annak a hatása. :) (két különböző nőgyógyász pedig azt mondta, hogy nagyon jó, szedjem nyugodtan)

    VálaszTörlés
  4. 29 perc kontra 118 perc. Andi nyert. :P

    VálaszTörlés
  5. Az a különbség, hogy én nem tudtam, hogy lehet ott nyomogatni, és még arra is külön rá kellett jönnöm. :P

    VálaszTörlés
  6. Szerintem a kép közepére ragasztott köldökzsinór a legviccesebb. :) De nézd meg a honlapot, vannak másfélék is. Bár ahány gyerekkel eddig találkoztam, egyik sem csinált semmit az általam kíván időben. :)

    VálaszTörlés
  7. Én sem tudtam, hogy lehet nyomogatni. Nem hallod, én nyertem majdnem egy órával! :P :D

    VálaszTörlés